خب برو ادامه دیگه

سرگیجم خوب شد اما وقتی چشمام رو‌باز کردم سر برج ایفل نبودم داخل یه سالن بزرگ غذاخوری بودم که یه دفعه یه مرد با موهای زرد و چشمای آبی اومد داخل سالن و یه خانوم نسبتا خوشگلم پشت سرش اومد داخل زنه موهاش سورمه ای بود و جلوش زرشکی وقتی اومدن همون پسر مو بلونده اومد و نشست سر یکی از صندلی ها حرف میزدن اما نفهمیدم چی میگن واقعا برام سوال شده بود اونا منو میبینن یا نه چون هیچ بهم اهمیت نمیدادن بعد از حرف زدناشون پسره خیلی ناراحت بود از خونه زد بیرون که یه دفعه تاریکی دوباره حاکم شد وقتی چشمام رو باز کردم داخل همونجایی که اول چشمام رو باز کردم بودم همون اتاق تاریکه این دفعه وقتی چشمام رو باز کردم یه پسر با موهای آبی و مشکی دیدم که داشت گریه میکرد سرش رو زانوهاش بود پس نتونستم ببینم قیافش چجوریه بعد که رفتم جلو اما یه دفعه از جلوچشمام رد شد بعد دوباره هوون دختر موخرگوشیه و همون پسر موبلونده دوباره نمایاندشدن که یه دفعه دستی شونه راستم رو لمس کرد حس ترس رو داشتم اما بازم با اون حال برگشتم یه دست بود‌ که کلا قرمز بود و خال های سیاهی سرش دیده میشد دوباره سرگیجه گرفتم وقتی سرگیجم خوب شد چشمام رو باز کردم اما داخل اون اتاق تاریک نبودم داخل یه اتاق که دکراسیون صورتی داشت بودم رفتم سمت تخت که با چند تا عکس که دورشون قلب کشیده شده بود روبه رو شدم خوب که دقت کردم همون پسر مو بلونده بود رو تخت دررز کشیدم که همون دختر موخرگوشیه وارد اتاق شد تا چشمش به من خورد کپ کرد رو بهم گفت

+تو کی هستی داخل اتاق من چیکار میکنی

-اسم من آدریناست و نمیدونم الان دقیقا کجام بهم کمک میکنی

دختره یه لبخند مهربون زد و با مهربونی بهم گفت

+من مرینتم مرینت دوپن چنگ خب داستانتو بهم بگو شاید تونستم کمکت کنم

کل داستان رو براش گفتم متعجب بهم نگا‌کرد دستی رو عکس ها کشدو گفت

+یعنی آدرین واقعا کت نوار

-آدرین کیه کت نوار کیه

+این پسر مو بلونده رو میبینی این اسمش آدرینه یه مدل معروفه خاطر خواه کم نداره منم جزو خاطرخواهاشم اما هیچ وقت نتونستم بهش بگم دوسش دارم 

-کت نوار کیه

+تو گفتی که یه پسر دیدی که موهاش بلونده و لباس گربه مانند داره و چشماش سبزه و دستاش کلا سیاهه و ناخوناش بلند درسته

-آره دقیقا اینجوری بود

+اون اسمش کت نواره یه سوپرهیروست منم مرینت هستم اما یه سوپر هیرو هم به اسم لیدی باگ‌هستم یه نفر به اسم هاکماث میخواد گوشواره های من و حلقه کت نوار رو بگیره 

-چرا میخوادبگیرتش مگه کارخاصی انجام میدن

+آره کار خیلیخاصی انجام میدن گوشواره های من قدرت آفرینش رو داره و حلقه کت قدرت تخریب هاکماث اگه این دوتا رو بدست بیاره میتونه یه آرزو کنه و اون آرزوش براورده بشه اما از حق نگذریم همه ما میدونیم که اگه کاری انجام میدیم باید یه مسئولیتی هم در قبال اون کار‌ انجام بدیم اینجا اگه هاکماث این دوتا رو از ما بگیره میتونه یه آرزو کنه اما دربرابر اون آرزو باید یه نفر قربانی بشه مثلا اگه هاکماث آرزو کنه یکی از عزیزانش زنده بشه درعوض اون یه نفر میمیره

-یعنی تو میگی نباید آرزو کرد

+آرزو کردن جرم نیست اما وقتی یه نفر یایه چیزی که مال خود آدم نیست تخریب بشه جرمه

-حالا چجوری این اتفاق میوفته

+قدرت لیدی باگ که قدرت آفرینش رو داره یه چیزی رو خلق میکنه اما قدرت کت نوار که قدرت تخریب رو داره یه چیزی رو تخریب میکنه

-چه پیچیده حالا وللش از خودت بگو

+خب شروع میکنیم

من مرینتم یه دختر معمولی بایه زندگی معمولی

اما یه چیزی زندگیم هست که هیچ کس دربارش نمیدونه چون یه رازه 

رازم اینه که من لیدی باگ هستم

همون لحظه یه شعر اومد تو ذهنم و بی اختیار شروع کردم به خوندن

معجزه آسا ست تو یه کلمه بی همتاست

قدرت عشق همیشه پا ورجاست

مرینت کیش و مات من رو نگا میکرد انگار نمیفهمید که دارم چی میگم کلم رو تکون دادم که یعنی چیه رو کرد بهم وگفت تو داشتی چی میخوندی

-داشتم یه آهنگ میخوندم نفهمیدی چی گفتم درسته

+آره نفهمیدم میشه به زبان ما بخونی 

-چرا نشه صبر کن الان میخونم

میراکس سم تودی بس

آروتست تی رو

میراکلس اولاکی یه ست

کت نوار دی مورو میراکلسسسسسسس

+اوما گاش تو اینو از کجا یاد گرفتی

-نمیدونم همینجوری اومد تو ذهنم منم خوندم راستی خواننده مورد علاقت چیه

+مهمه که بگم

-حالا بستگی به خودت داری میدونی من یه آدم آهنگ دوستم و به هرکی که میرسم اول از همه خواننده مورد علاقش رو میپرسم

+خب راستش جگد استون

-خواننده مورد علاقه من فرزاد فرزینه ایکس بند و دنیا دادرسان و سحر مقدس هم خواننده ها مورد علاقمن

+اسمشون رو نشنیده بودم

-حقم داری چون اصلا فرانسوی نیست ایرانین

+از آهنگاشون بلدی بخونی

-آره از کدوم بخونم

+آمممممم فزارد فبداشت

-کی

+ف داشت 

-آها فرزاد فرزین

+آره آره همون

-خب خوب گوش کن که دوای درد عاشقیت دست منه

یکم از خودت بگو اگه تو هم دلتنگی
اگه مثل من داری با هر شبت میجنگی
یکم از خودت بگو اگه تو هم نابودی
من که خیلی گفتم از خودم برات تا بودی
ای کاش که چشمات منو تنها نمیذاشت قلبت نمیرفت پی دیوونگی هاش
ای کاش غرورت رو دلم پا نمیذاشت ای کاش ای کاش 
نیستی غریبم توی دنیا دیوونه تناییامو همه شهر میدونه
از تو گذشتن دیگه خود جنونه نیستی نیستی 
چرا تو تمام قصه حس رفتن داری تو که کل عاشقانه هاتو از من داری
دوری از تو مثل دوری از نفس بی رحمه حال مارو کی بی غیر ما دوتا میفهمه
باشه جونمو بگیر اگه دلت سنگ شده من به جون هردومون دلم برات تنگ شده
اگه این جداییا قرار کم کم سخت شه نذار اعتمادمون از این به هم کمتر
ای کاش که چشمات منو تنها نمیذاشت قلبت نمیرفت پی دیوونگی هاش
ای کاش غرورت رو دلم پا نمیذاشت ای کاش ای کاش 
نیستی غریبم توی دنیا دیوونه تناییامو همه شهر میدونه
از تو گذشتن دیگه خود جنونه نیستی نیستی

وقتی آهنگ خوندنم تموم شد به مرینت نگا کردم که دیدم.......


خب اینم از پارت دوم برای پارت بعد ۱۰ لایک و ۵ تا کامنت میخوام اصلا هم زیاد نیست بابای