انتقام خونین p5

adrina · 15:27 1399/09/25

دیدین چقد خوبم

کامنتا پر نشده بود اما دادم

من اصن خدای مهربونیتم

حالا برو ادامه تا سرت رو خوردم

                                                         ~•~•~•~•انتقام خونین•~•~•~•~

آدرینا: دخترا همینجوری سر این پسرا غر میزدن که آتنا گفت

آتنا: بابا ول کنید این بدبختا رو 

یکتا: آتنا دلت خیلی خوشه والا اینا دارن الان اینجوری میکنن فردا پس فردا میرن سرمون هوو(بی سواد هم 
خودتی )میارن 

سونیا: آره راس میگه اگه از الان کنترلشون نکنیم فردا پس فردا آبرومون میره

اسما: اینا دفعه اول دومشون نیس همیشه خدا کار تمام دخترا رو انجام میدن اما تا میرسه به ما فلج میشن

امیر: بابا من غلط بکنم هوو بیارم سر تو اصن مگه از تو سر ترم داریم؟؟

شکیب: آره داریم

پسرا: کیییی؟؟

شکیب: آدری

همه جمع: چیییییییییییییییییییییییی

سینا: بچم عاشق شد رفت

طاها: از الان گفته باشم ها باید عموم کنید(یاد ربحانه افتادم که هی داره میگه خالم کنید)

مبین: او او فک کنم یه عروسی درس درمون افتادیم

آتنا: وای خدا جون نمردم و عروس شدن آدری رو هم دیدم

رها: وای خدا بالاخره از طرف آدری خاله میشم

بهار: جونمی جون بالاخره دختر خالمم رفت قاطی باقالیا

پسرا: ما باقالی ایم؟؟؟؟

بهار: نه په عمه منه که باقالیه

پسرا: -_________-

من: ^_________^

شکیب ♥_________♥

بهار: وای خدا جون بابا بزارین اون آهنگ لامصبوووووووووووو

آدرینا: چی برای خودتون بلغور میکنید؟؟؟؟؟

یکتا: آدری داخل این فازا نیستی نه؟؟؟

سینا: بابا دختر عمو جون داداش بنده از جناب خوشش اومده

آدرینا: چشام از تخم مرغ هم بزرگتر شده بود.........یعنی چی؟؟؟؟؟یعنی شکیب هم منو دوس داره؟؟؟؟ 

جوری میگم شکیب هم که انگار خودمم عاشق شکیبم.......همینجوری داشتم عین بز نگاشون میکردم که 

صدایی منو به خودم اورد صاحب اون صدا کسی نبود جزء بهار گاوه

بهار: اهم اهم آیا بنده وکیلم شما را به عقد دائم در آورم؟؟؟

من و شکیب: ببند اون گالتو

اسما: وای تفاهمارو

آدرینا: ببند اون گالتو چی بلغور میکنی برای خودت

سینا: آقا منم آرزو دارم....منم دلم میخواد عمو بشم.....منم آرزو دارم یه زن داداش چشم رنگی داشته باشم

آدربنا: داخل این شهر چشم رنگی زیاد هست برو از بین اونا یکی رو انتخاب کن تا زن داداشت بشه

سینا: زیاد هست اما عین تو کم هست.....تو نایابی دختر عمو.......تو تکی

آراد: دختر عمو جان ناز نکن....قهر نکن تو خیلی ماهی.....،بهار است دختر عمو لاله زار است دختر عمو بهار 

جاودان دیوانه بار است دختر عمو 

آدرینا: آراد از صدات خوشم نمیاد نخون

آدرین (داداشم) :بزار من بخونم

همه جمع: بخون

آدرین: دستم تو دست یاره قلبم چه بیقراره به به به به چی میشه امشب بارون اگر بباره یه چتر خیس و دریا 
کنار و پرسه های عاشقه زل میزنم به چشمای مستت سر روی شونت میزارم بی بهانه میخوامت خانومم من 

با تو آرومم میخوامت خانومم من با تو آروم آروم آرومم

آدرینا: داداشی میشه یه آهنگ دیگه بخونی؟؟

آدرین: چشم آبجی

آدرینا : تنکیو

آدرین: جاتم باش...نوش دارو بعد مرگ فایده نداره جانم باش......رخ نمایان کن و این ماه شب تابانم باش 

جانم باش....داد از دل بیقرارت شدم ای فریاد از دل صبر من رفته دگر بر باد از دل داد از دل.....دیوانه و 

دیوانه و دیوانه و مستم غیر از تو و غیر از تو کسی را نپرستم دل دست تو و مست تو و وصف به جانم از 

عشقت حیرانم....دیوانه و دیوانه و دیوانه و مستم غبر از تو و غیر از تو کسی را نپرستم دل دست تو مست 

تو و وصف به جانم از عشقت حیرانم.............تو ساغر عشقی بال و پر عشقی یک کوچه پیدا نشده توی

بهشتی....رسوای جهانم افتاده به دامم درد تو عه عاشق کش شیرین زبانم دل بندم توام یار در بند توام بار 

مجنون قسم خورده بیمار توام یار....تو روح و روانی آرامش جانی عاشق تر از آنم که بگویم که بدانییییی....

جانم باش نوش دارو بعد مرگ فایده نداره جانم باش،......رخ نمایان کن و این ماه شب تابانم باش جانم 

باش....داد از دل بیقرارت شدم ای فریاد از دل صبر من رفته دگر بر باد از دل داد از دل....دیوانه و دیوانه و 

دیوانه و دیوانه و مستم غیر از تو و غیر از تو کسی را نپرستم...دل دست تو و مست تو و وصف به جانم از 

عشقت حیرانممممم


تمامید ۱۵ تا کامنت برای بعدی 

۱۰ لایک برای بعدی

بابای